Huoh! Ei ole sitten taaskaan tulossa tähän kirjoitukseen kuvia, sorry ;( Tää on tällänen pikavisiitti vuodatuksessa, mä lupaan tehdä vaikka huomenna paremman kirjotuksen ;) Eli en oo kirjotellut nyt melkein kokonaiseen viikkoon (oke, 4 päivään mut so what ;p) ku oon vaan lukenut kotona ja tehnyt kaikkee muutakin (lue : en oo lukenu yhtään kokeisiin!!) Nyt on jo suurin osa viikon kokeista poissa alta, enää yks koe tällä viikolla ja ens viikon tiistainakin ois vielä terveystieto. Mutta sitten oon vapaa ja pääsen jo datailemaan ja nauttimaan tosta kauniista ulkoilmasta! Mä oon oikeesti vieläkin vähän ihmeissäni kun ulkona on vieläkin tosi hyvä keli ja oon päässyt shortseilla kouluun!  Mä sain tänään mun kemian kokeen ja yllätyin positiivisesti kun sain siitä 8 puolen ;) bilsan testistä mä sain kympin mut tänään oli toinen ja siitä tulee luultavasti vähän huonompi numero... Saksan koe mulla oli tänään ja se ei mennyt yhtään putkeen mut nyt mä en jaksa edes välittää ! Tää viikko on ollut siis tosi upea , oon fiilistelly koko ajan ;) JA nyt mun pitää vaan hehkua täällä blogissa ;)) Meidän isäkin on jaksanut piristää mua koeviikolla ja nyt mä odotan ensviikkoa kun kuuta nousevaa !! (Kerron myöhemmin lisää) Mut mä meen nyt lukemaan ruotsin kokeisiin , toivottakaa mulle onnea huomiseen kokeeseen ! ;)

Love A