Hejssan!

Mä ajattelin olla kirjoittamatta tänään etten tylsistytä kaikkia ,mut päätin sittenkin kirjottaa ;) Tänään oli aika tylsä päivä, et en tehnyt mitään erikoista :) Mainittakoon että tänäänki oli ihan jäätävän kuuma päivä,  toivottavasti tää helleaalto jatkuu ,et saadaan lämmin kesä ! Mutta mä olin katsomassa kisoja tänään ja olin siellä sitten valokuvaamassakin. Oli tosi kiva käydä siellä, ku tunsin melkein kaikki kisailijat =) Siellä oli ihan sairaasti porukkaa! Myöhemmin mä menin heppailemaan tallille, mut huomasin et mun hevonen ontuu vieläkin nyyh ! Mut toivotaan et saadaan se pian kuntoon et mäkin pääsen kisakentille ;) Onneks mä pääsin silti mun kaverin hevosella ratsastelemaan niin ei tullut tylsää ;)  Ja mä söin kavereitten kanssa muuten hyvää pizzaa päivällä ja cokista ;) oikee diettiruokaa! Illalla ku tultiin kotiin , niin me lähdettiin vielä ravintolaan syömään . Oli hyvää ruokaa ja nyt on ainakin täys maha . Mä en jaksa lisätä tänne nyt just kuvia , ku ne on kameralla ja pitäis mennä pian jo nukkumaankin.. Ja hei muuten mä oon  lukenut kokeisiin jo tänään ! (y) viel pitäis saada luettuu toi yhteiskunta oppi ennen nukkumaan menoa , niin olis aika makeeta ;) Mutta mä jätän teidät nyt rauhaan rakkaat lukijat !

- a