Hejsan !

En oo nyt taaskaan oikeen kirjotellut nyt vähään aikaan, ku ei oo ollut sellasta fiilistä ;) Nyt kirjotan sitten taas aika pikaisesti, sillä pitäis päästä pian nukkumaan kun  tunnun vähän kipeeltä.. Mä olin eilen kuvailemassa kisoissa ja lauantaina itse kisailemassa. Perjantaista mainittakoon sen verran ,että sain puhuttua asiat "läpi" kavereitten kanssa, joka oli mahtavaa ;) Ja muutenkin oli kiva perjantai, sain hei Ben & Jerry´s:in !! ;) Joka on siis jäätelöä.. ;D Nyt on jo kokeet ohi , jes ! Paitsi huomenna olis viel terveystieto, mut sit ollaan vapaita! Ja torstaina ja perjantaina en joudu edes kouluun, kun mulla on kahden päivän Hollannin matka edessä ;) Tänään mä pääsin 3 tuntia ennen koulun loppumista kotiin kun pää särki ja tuntu ku olis kuumetta. Siks yritänkin pysyä nyt tosi terveenä ,koska muuten en pääse Hollantiin !!!!!!!!! ;( Huomenna olis vielä tarkotus mennä isän kanssa teatteriin stadiiin. Sekin vielä ;p Ja muuten! Mua ärsyttää nyt niin paljon kun lauantain jälkeen sää on ollut ihan huono ;( Tuntuu kun olis talvi eikä kesä ;(( Tää kirjotus oli aika pirun sekava, mutta mä yritän kirjottaa myöhemmin paremmin.

Mutta nyt meen nukkumaan ja hakemaan vielä nopeesti buranan ;) Hyvää yötä!!

Love A