Moikka taas !

Vitsit tänään on ollut niin ihana päivä, ulkona on ollut hei 28 astetta lämmintä ! Oli tosi kiva saada pukeutua vihdoin shortseihin ja t-paitaan ja uskoa ,että kesä on jo alkanut ;). Mä kävin tänään kaupungilla Annan kanssa, ja me kierreltiin kaikki kaupat läpi ;)).  Mä löysin ihanan puuvillaisen armeijanvihreen bikertakin gina tricotista ja ostin sen sitten (hintaa oli 29,90 jos oikeen muistan). Mukaan kertyi myös ihana miu miu- tyyppinen kyyhkys rannekoru , kultaiset "roikkukorvikset" , jättikokoinen kimalteleva rusettipanta ja sitten viel kajaali sekä pinnejä. Nyt mua ärsyttää ku unohdin ottaa kameran mukaan kaupungille, ni nyt en voi sitten lisätä tänne mitään kivoja kuvia :( Me käytiin muuten myös arnolds:issa fruitieilla jotka oli ihan sairaan hyviä ! naam .  Illalla mä sitten kävin tallilla vielä ja luin kokeisiin kun ens viikolla on joka päivä koe pläääh.

 

Tässä lopuksi vielä nää mun ostokset:

 

 Takki, gina

korvikset, JC

 

rusettipanta, h&m

 

varpusrannekoru ,jc

Sori kuvien huonosta laadusta , mut tuli illalla vähän kiire niin nää nyt on sit vähän tälläsiä  ;) Mutta öitä kaikille lukijoille!

- a